Thursday 22 March 2007

Σ'αγαπώ

Δεν θέλω να δω το φως του ήλιου
αν δεν ξέρω πως απόψε θα κοιμηθώ στην αγκαλιά του.

Δεν θέλω να με δει το φως του ήλιου
αν η αγάπη του για μένα έχει χαθεί σε στενά δρομάκια.

Δεν έχω ζωή ούτε τη δύναμη να κρατηθώ
για να μην κάνω το κακό στον εαυτό μου.

Σε πλήγωσα αλλά το μαχαίρι κάρφωσε την δική μου καρδιά.

Ούτε ο αναστεναγμός ούτε το μοιρολόι θα σε φέρουν πίσω, μόνο η αγάπη μου αν την συναντήσεις κάπου εκεί στα στενά δρομάκια που γυρνάς.

Είσαι μια αγάπη , μια αναλαμπή στης καρδιάς μου την πληγή.

Είναι καιρός να μεγαλώσεις, να βγάλεις τα ψεύτικα στολίδια και να φορέσεις τα μεταξωτά μαζί με τα χρυσά.

Όσο ο καιρός περνά , τόσα άλλα χρόνια σου σκεπάζουν την πλάτη.

Μια ζωγραφιά που φτιάξαμε κάποτε μαζί, παίρνει τώρα μορφή και μου θυμίζει όλα αυτά που ζήσαμε σε μια αγκαλιά.

No comments: